CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 29, 2011

fiRst SteP,,

                                         hikhik...
nak cakap pasal pe ye???hmmm,,,ni bukannye first time aku tulis blog,,cume blog y lme ,,private sket,,da jd xactive,,hihi...so,,lpas abs exam ni,,ak nk wat blog baru,,actually nk stat mlm td,,tp...tdo awal lak,,hakhak..
maklumlah nk QADA tdo,,
blog ni mungkin akn ceritakan kisah aku,,sekeliling aku,,tp xtau lg la rajin ke x nk update,,
tgk la cmne nnt,,we'll wait n see,,
so,,
untuk post yg pertame ni,,
aku rase xd merepek pnjang2,,
cuti sem kali ni akan menjadi pengalaman pertama bg aku,,,
peengalaman tu ,,aku akan ceritakan pada entri berikutnye...





so,, rajin2 la jelajah blog ni ye,,may be ad cerit tentang korg(yg kenal aku la,,)
ok la,,
bye2




No comments:

Post a Comment