CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 1, 2011

CiNTA....

bila dok sorang-sorang camni,,,
rase bosan mula merajai...
dan akhirnya,,,
aku try carik satu blog ni,,,
jumpe pon,,,
blog ni sbenarnye pasal cinta,,,
nape ye aku carik pasal benda2 cmni???
mungkin sebab aku terlalu bosn,,
huhu...
xd orang pn kat rumah,,,
henfon??
langsung x berbunyi,,,
dari tadi asyik bork ngan MIU(kucing) je,,,
aku sorg je yang cakap,,,
die dari tadi mengiau je,,,
geram aku dibuatnye,,,
tapi,,kalu la die cakap,,,
mampus aku lari rumah nenek jap lagi,,,





last2,,blog ni jugak jd penawarnye....
mse tgh2 bosan ni,,
aku carik la kat blog ni,,,
ad satu ayat yg aku rase menarik,,
(sebenarnye bukan 1 pon,,banyak..)
hikhikhikhik

antaranye;
"Don't wait until it's too late to tell someone how much you love, how much you care. Because when they're gone, no matter how loud you shout and cry, they won't hear you anymore"..
ermm,,,
betol jugak kn kate2 ni,,,
selalunye,,
kite hanye akan menghargai org tu bile die da xd...
mcm tu la manusia,,,
bile ade,,
sumenye salah je,,
tapi,,last2 nanti,,
baru menyesal xsudah...
huhu...




kata orang cinta ni satu pengorbanan,,,
pasangan bercinte selalunye akan banyak berkorban bagi memsatikan hubungan mereka akan berpanjangan,,,
kata2 omputih;
"To love someone deeply gives you strength. Being loved by someone deeply gives you courage"
bila cinta tu da xd lagi dalam diri,,
tu yang boleh jadi gile kan,,
yela,,
pengorbanan xdhargai,,
sumenye sia2 je...
last2,,
diri sendiri yang merana...






tapi,,
cinta ni sebenarnye indah,,
bila hati saling memahami,,,
masing2 akan cuba saling melengkapi,,,
mmgla,,
bila pikir balik,,
cinta tu sekejap je manisnye,,,
mase tgh bercinte,,
sumenye baikk,,
bile da kawin nnt,,,
ad je silapnye,,,
tapi,,
tu kan sume diri kite sendiri,,,
selagi kite rase cinta tu bererti dalam hidup kite,,,
pasti masing-masing akan saling menghargai,,,
selalunye,,
orang bercinte ni,,,
akan cube mmbuat yang terbaikk bagi org yg die sayang,,
seboleh2 nye,,
die akan cube menggembirakan hati org yg die sayang,,
walaupun pada hakikatnye,,,
sangat pedih untuk die...
asalkan org yang die sayang akan merasa bahagia dan gembire...






kadang2,,,
kite rase cintu tu mmbebankan,,,
kenape?
sbb..
kerana cinta,,,mcm2 yang kite kene jage,,
hati,,perasaan,,
tapi,,
yakinlah,,
sebenarnye,,
cinta ni manis sangat...
tapi,,,
terpulang la pada pndangan kite masing....




No comments:

Post a Comment